خانه » نکات مهم غرفه سازی نمایشگاه خودرو

نکات مهم غرفه سازی نمایشگاه خودرو

در صنعت غرفه سازی برای معرفی خودرو، استفاده از متریال با کیفیت و نورپردازی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. این دو عامل به طور مستقیم بر تجربه مشتریان و جذابیت نمایشگاه تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل تولید کنندگان و فروشندگان خودرو به دنبال همکاری با غرفه سازان قدرتمندی هستند که توانایی بالا در انتخاب و استفاده از متریال باکیفیت و نورپردازی مناسب را داشته باشند. از این رو، با توجه به جزئیات و طراحی ویژه در غرفه سازی نمایشگاه خودرو، سعی داریم یک مزیت رقابتی را به شما پیشنهاد کنیم. ما در کنار این دو مؤلفه اساسی، نکات زیر را هم در غرفه سازی در نظر داریم تا شما به بهترین نتیجه ممکن برسید.
استفاده از روش IF/ THEN/ WHAT
روش IF, THEN, WHAT یک روش معرفی محصول است که به صورت زنجیره‌ای عمل می‌کند. در این روش، جمله IF یک شرط را بیان می‌کند، جمله پس از THEN عملی را که باید انجام شود (در صورت برقرار بودن شرط) مشخص می‌کند و جمله WHAT نتیجه‌ حاصل از انجام عمل را توصیف می‌کند. ما با استفاده از این روش در زمان معرفی خودرو در یک غرفه ساخته شده با بهترین متریال، تلاش می‌کنیم تا جلب توجه مشتریان و تبلیغ ویژگی‌های خودرو را در مسیر درستی پیش ببریم.
برای نمونه روش مذکور را این‌طور پیش می‌بریم که:
– اگر: مردم خودرویی با عملکرد برتر و طراحی بی‌نظیر را دوست دارند و به آن جذب می‌شوند.
– پس: باید خودروی مورد نظر در بهترین شرایط ممکن به آنها معرفی کنیم.
– بعد از آن: مشتریان به برند معتبری که به آنها احترام می‌گذارد، اعتماد می‌کنند.
در واقع ما از این روش برای ساخت غرفه‎هایی استفاده می‌کنیم که سعی دارند ویژگی‌های خودرو مانند طراحی جذاب، سرعت بالا، سیستم هوشمند، امنیت بالا و… را به مشتری خود معرفی کنند. این روش به ما کمک می‌کند تا خودرو مورد نظر را در حالت‌های مختلف معرفی کنیم و از خصوصیات برتر خودرو برای جذب مشتریان شما استفاده نماییم.
اهمیت اولین برداشت مشتری در غرفه سازی نمایشگاه خودرو
اولین برداشت عمدتا ترکیبی از یک تجربه خوب و محیطی است که در آن قرار داریم. همه فعالان عرصه خودروسازی می‌دانند که برداشت اول مشتری چقدر مهم است. به همین دلیل در انتخاب تیم غرفه سازی نمایشگاه خودرو بسیار حساس و دقیق عمل می‌کنند. با توجه به همین حساسیت بالا به شما اطمینان می‌دهیم که با توجه به مسائل روان‌شناسی، تلاش می‌کنیم غلبه بر اولین برداشت را آسان کنیم. در واقع با طراحی غرفه نمایشگاهی متفاوت سعی داریم منعکس کننده اهداف و مقاصد شرکت شما باشیم تا اولین تاثیر مثبت فراموش نشدنی را در ذهن مخاطبانتان ایجاد کنیم.
برای رسیدن به این هدف، علاوه بر هماهنگی کامل با ایده‌ها و خواسته‌های شما، استفاده از متریال نمایشگاهی و ساختمانی مرغوب را در نظر می‌گیریم. در واقع برای غرفه‌های شخصی‌سازی شده، طراحی‌های منحصر به فرد و خاص را اجرا می‌کنیم تا در کنار متریال‌های با کیفیت برتر و نورپردازی جالب و جذاب، تجربه اولین برداشت مشتری را جهت‌دهی کنیم. فرزاد ابوالفتحی با همکاری تیم متخصص خود کنار شماست تا بتوانید این تجربه خاص را در کنار مشتریان خودتان، احساس کنید.

راههای ارتباطی با ما

تهران اشرفی اصفهانی.اسکندر زاده. نبش گلستان نهم. طبقه اول

info@FarzadStudio.com

09128431916


تمامی حقوق معنوی این سایت متعلق به فرزاد ابولفتحی می باشد.